شکایت رویانیان از فردوسی پور

شکایت رویانیان از فردوسی پور و خادم

تسنيم: مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس گفت: خادم چيزي از مديريت نمي‌داند و لزومي ندارد پاسخ اظهارات غيرواقعي او را بدهم.

محمد رويانيان درباره اينکه خادم در برنامه شب گذشته 90 اعلام کرد 50 ميليارد از 70 ميليارد بدهي باشگاه پرسپوليس مربوط به دوران حضور او است عنوان کرد: خادم دروغ بزرگي گفت و برنامه 90 هم نشان داد که پهلواني مُرده است. عادل فردوسي‌پور نيز کينه‌هاي گذشته خود را در اين برنامه نشان داد و کينه‌هاي او شب گذشته سر باز کرد.

وي ادامه داد: آن چيزي که مسلم است اين است که اعداد و ارقام غيرواقعي اعلام شد که من آن را از طريق مراجع ذيصلاح پيگيري خواهم کرد. چيزي جز تأسف براي رسانه ملي ندارم که فردي که در برنامه حضور ندارد را مي‌کوبند و هرچه مي‌خواهند مي‌گويند.

 

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: اين موضوع نشان دهنده جهت‌گيري خاصي است و انشاءالله اين افراد پاسخشان را خواهند گرفت. مطمئن باشيد از خادم و فردوسي‌پور به دادگاه شکايت مي‌کنم و آنها بايد پاسخگوي اتهام‌ها و حرف‌هايي که زده‌اند باشند.

شکایت رویانیان از فردوسی پور

رويانيان در مورد اينکه خادم اعلام کرده يکبار از او پرسيده چرا حساب بانکي باز نمي‌کند، اظهار داشت: اين هم دروغ بود. خادم در يک برنامه تلويزيوني اين حرف را زد اما من با او کاري ندارم چرا که خادم را در حدي نمي‌دانم که بخواهم با او مذاکره کنم. يکبار با او صحبت کردم و متوجه شدم چيزي نمي‌داند و يک مدير فانتزي است.

این را هم بخوان :  نوزاد 2 سر

شکایت رویانیان از فردوسی پور

وي اضافه کرد: اي کاش خادم در همان کشتي مي‌ماند و وارد سياست نمي‌شد. او چيزي از مديريت نمي‌داند و لزومي ندارد پاسخ اظهارات دروغ او را بدهم و او بايد در دادگاه پاسخگو باشد.

رويانيان تاکيد کرد: حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم که در آينده خواهم گفت.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *