تفاوت این 2 پزشک

پیش‌تر در ماه گذشته نیز یک سعودی دیگر به نام «یزید الشقیران» که در سال ۲۰۱۳ با نتایج عالی از دانشکده علمی فنی سعودی فارغ التحصیل و در سال ۲۰۱۴ با رفتن به عراق به نیروهای داعش پیوسته و به هلاکت رسید.

یک پزشک عربستانی پس از پیوستن به گروه تکفیری داعش خود را در یک عملیات انتحاری منفجر کرد و منجر به جان باختن بیش از ۳۰ تن از نیروهای پیشمرگه کُرد در موصل شد.

دکتر «فیصل شامان العنزی» ملقب به “ابوشامان الجرزاوی” با پیوستن به گروه تروریستی داعش در عراق در عملیاتی انتحاری خود را در یک خودروی بمب گذاری شده منفجر کرده است.

خبر کشته شدن فیصل روز یکشنبه در شبکه اجتماعی منتشر شد و خانواده وی نیز اعلام کردند که خبر کشته شدن دکتر فیصل را دریافت کرده‌اند.

این را هم بخوان :  قتل عام سربازهای عراقی توسط داعش +18

 

————

در مقابل پروفسور «مادس گیلبرت» پزشک نروژی نیز که برای مداوای مجروحان فلسطینی به غزه سفر کرده است پزشکی مسیحی است که از نظر گروه تکفیری داعش مرتد و کافر شمرده می‌شود!

مادس گیلبرت هم‌اکنون در بیمارستان “الشفاء” در شهر غزه حضور دارد.

وی روز گذشته در یک کنفرانس خبری اظهار داشت: سلاح‌های رژیم صهیونیستی که علیه مردم بی‌دفاع غزه استفاده می‌شود آسیب‌های عمیقی به اعضای بدن و مخصوصا دست و پا‌ها وارد می‌کند.

دکتر گیلبرت خاطرنشان کرد که یک چهارم قربانیان این سلاح‌ها زنان و کودکان هستند.

در ادامه تصاویری از پروفسور «مادس گیلبرت» در بیمارستان الشفاء غزه را مشاهده می‌کنید:

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

یک نظر

  1. سلام
    واقعا انسانیت این دکتر نروژی ستودنیه ولی نمیشه اسم اون کسی رو که به اسم مسلمون میره آدم کشی رو هم مسلمون گذاشت و گفت که دکتر نروژی با وجود این که مسیحی هست انسانیت داره ولی اون یکی مسلمونه نداره چون اون داعشیه اگه مسلمون بود به جای کشتن بیگناهان و وحشی بازی الان تو فلسطین داشت کمک میکرد نه این که خودشو به درک بفرسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *