تماشاگران به صورت مختلط فقط در سینمای روباز

تماشاگران به صورت مختلط فقط در “سینمای رو باز” میتوانند جام جهانی را تماشا کنند !

در حالی که سینماها از پخش مسابقات فوتبال جام جهانی همزمان برای خانم‌ها و آقایان منع شدند،‌ یک سینمای روباز در غرب تهران با پخش این بازی‌ها بدون هیچ محدودیتی برای مخاطبانش افتتاح خواهد شد.

پخش مسابقات فوتبال در این سینمای روباز،‌ در حالی است که سینماداران پس از مخالفت مسئولان نیروی انتظامی با پخش مسابقه‌های فوتبال به صورت مختلط در سینماها، از اجرای این کار کلا منصرف شدند؛ آن هم با این توجیه که سینما محیطی خانوادگی است و اجازه ورود فقط یک قشر خاص یا اختصاص سالن‌های جداگانه به خانم‌ها و آقایان را برای تماشای فوتبال نمی‌دهند.

حال اینکه این رستوران که فضایی خانوادگی و نیز محوطه‌ای حدود چهارهزار متری برای سالن سینمای روباز دارد، ‌چگونه می‌خواهد مسابقه‌های فوتبال را آن هم مختلط پخش کند، خود جای سوال است! مخصوصا اینکه رئیس انجمن سینماداران کشور کلا از وجود چنین سالنی که گفته شده قرار است فیلم سینمایی هم اکران کند، ‌بی اطلاع است.

از سوی دیگر سینمای روباز شهرستان سنندج در پارک «آبیدر» این شهرستان نیز قرار است، مسابقات جام‌جهانی را بصورت زنده پخش کند، پارکی که هیچ ممنوعیت ورود و خروجی برای خانم‌ها و آقایان بطور طبیعی ندارد.

این را هم بخوان :  هیجان جام جهانی

اما چرا برای سینماهای (سربسته) به عنوان یک مکان فرهنگی سالم استثناء قائل شدند؟! پرسشی که باید مسوولان امر پاسخ بدهند.

0021 80171373-2637806 Play-Football-Amazing-ir-3 Play-Football-Amazing-ir-4 Play-Football-Amazing-ir-8 Play-Football-Amazing-ir-9

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *