جذاب ترین زن هالیوود 2014

جنیفر لارنس به عنوان جذابترین زن هالیوود 2014 شناخته شد

انتخاب جذاب ترین زن هالیوود در سال ۲۰۱۴ جنیفر لارنس  نامی آشنا در صنعت فیلم سازی هالیوود است. این ستاره جوان که به دلیل افتادن های مکرر به دلیل برهم خوردن تعادلش روی فرش های قرمز در بین هالیوودی ها  به ” دست و پا چلفتی ” نیز معروف است  از سوی مجله FHM به عنوان جذاب ترین زن هالیوود در سال ۲۰۱۴  انتخاب شد.

 nik1261

این ستاره ۲۴ ساله سابقه بازی درخشانی در فیلم های درجه یک هالیوود از جمله ” مردان ایکس ” دارد. ” میلا کانیس ” ستاره فیلم های تلویزیونی امریکا سال گذشته عنوانجذاب ترین زن هالیوود را داشت و امسال در مکان دوم فهرست جذاب ترین ها قرار دارد و ” میشل کیگان ” نفر بعدی این فهرست ده نفره است.

nik1262

” ریحانا ” ، ” بیانسه ” ، ” نیکول شرزینگر ” و ” اسکارلت جوهانسون ” نیز از چهره های بین المللی و شناخته شده در این فهرست هستند. به گفته کارشناسان زیبایی این مجله مدل جدید موهای ” جنیفر لارنس ” که باعث زیبایی فوق العاده چهره او شده است یکی از دلایل انتخاب این هنرپیشه هالیوودی به عنوان جذاب ترین زن سینمای هالیوود است.

این را هم بخوان :  قد بلند ترین دختر دنیا

nik1263

 

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *