اتفاقات این هفته ایران

بازی در پرسپولیس / تصادف مازراتی ۲ میلیارد تومانی / پوشش یک زن انقلابی در بهمن ۵۷

بازی در پرسپولیس


نیکی کریمی چندی پیش به محل باشگاه ملوان بندرانزلی رفت و لباس تیم فوتبال بانوان این باشگاه را بر تن کرد. کریمی با اینکه مدت هاست از ساخت مستند فوتبالی اش پشیمان شده اما همچنان به فوتبال و حاشیه هایش علاقه مند است. او را در کنار مریم ایراندوست سرمربی تیم زنان ملوان بندرانزلی می بینید:


نماد بزرگترین نذری دنیا در شیراز دزدیده شد

در کمال تعجب طی یکی دو شب گذشته دزدان به نماد پخت این آش در پارک خلدبرین دستبرد زده و دیگ بزرگی را که در کنار تندیس دخترک و پیرمرد سالخورده نصب شده بود به یغما بردند.

آنگونه که مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری شیراز می گوید دیگ به سرقت رفته از جنس فایبرگلاس بوده و سارقان برای دزدیدن آن ۳ پایه آن را از روی بتن بریدند.
حسینی گفت: هیچ شکایتی مبنی بر سرقت این نماد به دستگاه قضائی اعلام نکرده ایم.


مایکل ،در طول ۳۰ سال با انجام ۱۰۰ عمل جراحی،قصد داشت به مفهومی از کامل بودن برسد اما در سالهای پایانی عمرش مشغول ترمیم نقاطی از بدنش بود که بوسیله جراحی های متعدد آسیب دیده بود.
او در طول این سالها،عملهای مختلفی چون،بوتاکس،گونه گذاری،تغییر رنگدانه های پوست،تزریق لب و عمل های متعدد بینی و غیره انجام داد.
اخیرا در یک برنامه تلویزیونی تصویری از مایکل جکسون نشان داده شد که مایکل را بدون همه این عمل ها به تصویر کشیده است.

این را هم بخوان :  نمایشگاه حجاب و عفاف در تهران



خداحافظی با پیکان وانت ۱۵ اسفند (+عکس خودروی جایگزین)

 


نوع خودرو masserati grancabrio است که ۲ میلیارد تومان هزینه خرید مدل صفر کیلومتر آن است.


پوشش یک زن انقلابی در بهمن ۵۷


جهانگیری: نفهمیدیم پول نفت کجا رفت

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه در ۵ سال گذشته هیچ ماشین آلاتی به روستاها و شهرداری ها داده نشده، گفت: درآمد نفت در سال ۱۳۹۰، ۱۱۸ میلیارد دلار بوده و ما نفهمیدیم در این ۵ سال گذشته پول نفت کجا رفت.


باران کوثری با پای شکسته خود را به نشست «جامه دران» رساند!


آقای قالیباف و خانم ابتکار در مراسم افتتاح نیروگاه تولید برق از زباله


عکس زیر مربوط به لوح تقدیری است که گویا از طرف امام جماعت مسجد جامع‌المهدی ری برای محمود احمدی‌نژاد آماده شده است. شب گذشته، احمدی‌نژاد در این مسجد سخنرانی کرد.



مازیار زارع انتقام این لحظه را گرفت

تصویر متعلق به مسابقه‌ای است که در آن پرسپولیس با شش گل ملوان را شکست داد. قبل از این مسابقه، مازیار زارع حسابی برای پرسپولیسی‌ها کری خوانده بود

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *