استخراج بیت کوین با کامپیوتر خانگی

استخراج بیت کوین با کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ

استخراج بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری مثل اتریوم با کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ آیا به صرفه است ؟ اصلاً چگونه می شود با کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ بیت کوین استخراج نمود ؟ شما چقدر ارزهای دیجیتال یا همان Crypto Currency را می شناسید؟ حتماً این مقاله از شادابتور را بخوانید تا در مورد ارزهای دیجیتال و خصوصاً بیت کوین (BitCoin) اطلاعات کافی به دست آوردید و به طول مشخص متوجه شوید که بیت کوین را چگونه می شود با کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ استخراج کنید.

شیوه آغاز استخراج بیت کوین با کامپیوتر خانگی

به این کار Mining می گویند یعنی گویی که شما در یک معدن بیت کوین هستید و باید در داخل این معدن منابع بیت کوین را استخراج کنید ! اجازه دهید به همین سادگی ماجرای بیت کوین و استخراج بیت کوین را به شما بگویم. این کارِ استخراج به جای این که با تجهیزات استخراج از کوه و معدن باشد، با CPU و GPU یعنی همان واحد گرافیکی لپ تاپ یا کامپیوتر خانگی شما انجام می شود.

پس کافی است، که به یک معدن بروید، سی پی یو و جی پی یو کامپیوتر را در اختیار نرم افزار ماینینگ یا همان Mining قرار دهید و منتظر باشید تا بیت کوین استخراج شود. این کار با یک عضویت در سایت استخراج ارز دیجیتال بیت کوین و روشن گذاشتن کامپیوتر یا لپ تاپ انجام می شود. اما حتماً ادامه مقاله استخراج بیت کوین با کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ را بخوانید که هنوز به اصل موضوع نرسیده ایم.

آیا استخراج بیت کوین با کامپیوتر خانگی و لپ تاپ به صرفه است ؟

دقیقاً سوال مهم همین جاست؛ که اصلاً صرفه اقتصادی دارد که با کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ ارز دیجیتال استخراج کنیم ؟ پاسخ به خیلی از عوامل بستگی دارد که در پایین توضیح داده ام.

اگر یک بیت کوین را به 100 میلیون قسمت تقسیم کنیم، به هر قسمت 1 ساتوشی (Satoshi) گفته می شود. حالا اگر شما 24 ساعت یک کامپیوتر خانگی یا یک لپ تاپ معمولی را روشن بگذارید و در وضعیت Mining قرار گیرد چیزی حدود 600 ساتوشی به دست می آورید. (همزمان با استخراج بیت کوین شما می توانید از لپ تاپ استفاده کنید و مشکلی برای شما ایجاد نمی کند، فقط کافی است لپ تاپ روشن باشد)

یعنی 24 ساعت لپ تاپ روشن است و شما حدود 600 ساتوشی به دست می آورید. زمانی قیمت بیت کوین حدود 10 هزار دلار بود و 600 ساتوشی ارزشی حدود 6 سنت دلار داشت، یعنی 24 ساعت اگر لپ تاپ روشن بود، شما حدود 600 تومان در می آوردید. این به معنای درآمد ماهانه حدود 18 هزار تومان است. اما امروز و در ین لحظه که دارم این مقاله را می نویسم، قیمت بیت کوین حدود 3500 دلار است و با قیمت امروز درآمد ماهانه شما در صورت روشن گذاشتن مداوم لپ تاپ برای استخراج حدود ماهانه 6 هزار تومان خواهد بود.

هنوز برای قضاوت زود است، صبر کنید !

تا اینجا به نظر می رسد که استخراج بیت کوین با لپ تاپ صرفه اقتصادی ندارد. اما عجله نکنید. درواقع تا اینجا متوجه شدید آن طور که بعضی تبلیغ می کنند، این کار باعث ثروت اندوزی شما نخواهد شد ! این جملۀ درستی است. در واقع باید بگوییم که :

اگر یک لپ تاپ معمولی یا کامپیوتر خانگی را صرفاً برای استخراج بیت کوین روشن بگذارید، سود اقتصادی نخواهید برد.

پس چه کار کنیم که از استخراج بیت کوین سود اقتصادی ببریم ؟

یا باید از تجهیزات تخصصی استخراج بیت کوین استفاده کنید، که کاری هزینه بر و نیاز به سرمایه گذاری و وقت و تخصص دارد که برای افراد عادی توصیه نمی شود یا باید تنها زمانی بیت کوین استخراج کنید که خودتان در حال کار با لپ تاپ یا کامپیوتر هستید و به هر حال کامپیوتر روشن است و برق در حال مصرف است یا اصلاً کامپیوتر شرکت است و پول برقش را ما نمی دهیم ! حالا صرفه اقتصادی دارد.

برای شر.ع به استخراج بیت کوین چه کنیم ؟

این مرورگر کروم که در ادامه لینک دانلود آن را داده ام را دانلود کنید، تمام کارهای روزانه خود را روی این مرورگر انجام دهید، همزمان مرورگر برای شما استخراج می کند و می توانید میزان ساتوشی خود را در هر لحظه ببینید و هر زمان خواستید بیت کوین خود را در کیف پول ارز دیجیتال خود دریافت کنید. در مورد ساخت کیف پول هم در مقالات بعدی توضیح خواهم داد. فعلاً نیازی به کیف پول برای شروع استخراج ندارید، همین الان نصب کنید و کار را شروع کنید.

لینک دانلود زیر ممکن است مسدود باشد

با ابزارهای عبور از فی|تر وارد شوید

برای استخراج پس از نصب، مشکل مسدود بودن را نداریم.

دانلود مرورگر استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین با لپ تاپ

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

عکاسی نود

عکس نود چیست و منظور از عکاسی نود چیست؟

عکس نود و عکاسی نود چیست ؟ چرا خیلی ها در شبکه اجتماعی عکس نود میخواهند؟ قانون عکاسی نود در ایران چطور است ؟ همه در این مطلب از شادابتور بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *