بازی کسل کننده ایران-نیجریه

اعتراض رسانه های خارجی به بازی کسل کننده ایران-نیجریه

 اعتراض رسانه های خارجی و تماشاگران برزیلی به بازی کسل کننده ایران-نیجریه

 

خبرگزاری رویترز با انتقاد از رویکرد تیم‌های ملی ایران و نیجریه، بازی آنها را در دومین دیدار از گروه F جام جهانی زیر سؤال برد.
 
 
 
به گزارش تسنیم،‌ خبرگزاری رویترز در خصوص تساوی بدون گل تیم‌های ملی ایران و نیجریه در دومین دیدار از گروه F جام جهانی 2014 نوشت: «ایران و نیجریه بیش از آنکه شبیه دو جادوگر باشند،‌ ناهمگونانی بودند که اولین تساوی بدون گل جام جهانی 2014 را رقم زدند و صدای اعتراض هواداران برزیلی که از نمایش آنها ناراضی بودند،‌ را درآوردند.»
139303270301246653019214
در ادامه این گزارش آمده است: «نمایش کسل‌کننده ورزشگاه بایکسادای شهر کوریتیبا،

هر دو تیم را از اولین پیروزی خود از جام جهانی 1998 باز داشت. اگر چه نتیجه بازی برای ایرانی‌ها کمی رضایتبخش بود و این تیم برای اولین بار در تاریخ بازی‌هایش در جام جهانی از سال 1978 تاکنون توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد اما بازی نه چندان دلچسب این تیم شبیه «دست‌فروشان ساحل کوپاکابانای» برزیل بود.»

 
 رویترز با اشاره به نارضایتی تماشاگران حاضر در ورزشگاه از نمایش دو تیم، نوشته است: هر دو تیم به هنگام خروج از میدان به خاطر بازی نه چندان دلچسب خود از سوی 39 هزار تماشاگر حاضر در زمین تیم اتلتیکو پارانائنزه هو شدند، دیداری که در مقایسه با ضیافت‌های پرگل قبلی هیچ چیز نبود.
139303270301238223019214
سایت روزنامه «ایندیپندنت» انگلیس از بازی ایران – نیجریه به عنوان ۱۳ نحس جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل یاد کرد.
 
 
 
سایت روزنامه «ایندیپنت» انگلیس با انتشار گزارشی تحت‌ عنوان «ایران- نیجریه؛ «13» نحس جام جهانی، کی‌روش طراح اصلی اولین بن‌بست جام» به تحلیل بازی سیزدهم جام بیستم پرداخته است.
 
 
در این گزارش آمده است: سرانجام اولین تساوی جام جهانی 2014 برزیل به ثبت رسید چون نیجریه نتوانست از عهده ایران برآید. 39 هزار هوادار 2 تیم که شب گذشته در ورزشگاه بایکسادا شهر کوریتیبا حضور داشتند از روند بازی ناراضی بودند و اعتراض خود را هم نشان دادند، هرچند این نتیجه کمی ناعادلانه بود چون نیجریه حداقل برای گشودن دروازه حریف حملاتی را طرح‌ریزی کرد.
139303270000061893018014
به این ترتیب نحس بودن عدد 13 به اثبات رسید حتی اگر خود کی‌روش هم چنین احساسی نداشته باشد. او تیمش را در زمین دفاعی چید تا دروازه تیم ملی ایران برای اولین بار در تاریخ حضورش در رقابت‌های جام جهانی بسته بماند.
 
 
 
«ایندیپندنت» در پایان نوشت: بازی ایران- نیجریه اولین دیدار جام بیستم بود که عنصر منفی به وضوح در آن دیده می‌شد.

این را هم بخوان :  آنجلینا جولی آبله مرغان گرفت

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *