بازی 4 نفره Player Reactor

بازی 4 نفره Player Reactor

در این مورد خاص، اندرویدی‌ها موفق‌تر عمل کردند و روی دست اپلیکیشن‌های اپل زدند، در صورتی که معمولاً این اپل است که بازی‌های خاص خود را ارائه می‌دهد و بسیاری از این بازی‌های خاصِ اپل برای اندرویدی‌ها وجود ندارند. این کار را شرکت “”Cool Cherry Treesچند سالیست با ساخت بازی 2 و 4 نفره برای موبایل و تبلت‌های اندروید انجام داده‌است.

2 Player Reactor”  و یا نسخه ی پولی و 4 نفره ی “4 Player Reactor”  تاکنون موفق‌ترین بازیِ گروهی روی دیوایس‌های اندروید است.

 

بسیاری از ما تا قبل از آشنایی با این اپلیکیشن به این جمله فکر کرده‌ایم که «کاش امکان بازی با دوستانمان را روی یک موبایل در کنار هم داشتیم!».بازی هایی غیر از تخته نرد و ورق.و البته به معنای واقعی کلمه دونفر با یک دیوایس. یعنی هر دو نفر همزمان روی یک موبایل یا تبلت مشترک، با هم بجنگند.

این را هم بخوان :  تجارت میلیاردی طلای کثیف در تهران

بازی “2Player Reactor” این امکان را برای ما فراهم کرده‌ است تا با دوستانمان روی یک دیوایس اندروید مسابقه بدهیم. در این بازی سرعت عمل بسیار مهم است؛ هر کس که سرعت عمل بهتری نسبت به رقیب یا رقبایش داشته باشد، با اندکی تیزبینی می‌تواند برندۀ بازی باشد. علاوه بر سرعتِ عکس‌العمل، تمرکز و اعتماد به نفس نیز در این بازی نقش مهمی دارد.

دانلود نسخه پولی این برنامه به رایگان:

4_Player Reactor_1.9.4

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *