حواشی تولد 22 سالگی سلنا گومز

حاشیه های تولد 22 سالگی سلنا گومز

این روزا روزیه که آهنگ 22 تیلور سوئیفت معنی و مفهوم خاص دیگه ای پیدا کرده چون دوستش یعنی سلنا 22 ساله شده و حتما تو این روزا چندین بار این آهنگ توی مهمونی تولدش پخش شده.سلنا تولد خودش رو رسما در St. Tropez به همراه کارا دلوینگن جشن گرفت.سلنا و سوپر مدل 21 ساله در حالی که در قایق تفریحی بودند دیده شدند.تیلور هم با انتشار عکسی در اینستاگرام تولد دوستش رو تبریک گفته.تیلور که یک گردنبند با حرف s به دست گرفته نوشته: این  s معمولا نشون دهنده swift هستش اما این دفعه به عشق سلنا این s رو به دست گرفتم چون سلنا 22 ساله شده!!

سلنا هم در پاسخ به طرفداراش نوشت:از همتون بابت آرزو های قشنگی که به مناسبت روز تولدم برام فرستادین ممنونم.این تولد تا به حال بهترین تولد من بوده.

و اما خبر جالب دیگه اینکه گفته شده سلنا اخیرا با یک بیزینس من معروف به اسم   Tommy Chiabra آشنا شده و تامی هم سلنا رو توی این روزای خاص همراهی کرده.اون و سلنا در حال جت اسکی کردن دیده شدند

این را هم بخوان :  شهر گمشده در اعماق دریاچه

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *