شرط عجیب رضا عطاران برای بچه دار نشدن

شرط عجیب رضا عطاران برای بچه دار نشدن

رضا عطاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا تا به امروز بچه دار نشده اند، گفت: از ابتدای ازدواج با همسرم توافق کردم که هیچ گاه بچه دار نشویم. 

رضا عطاران بازیگر و کارگزدان کهنه کار سیما و تلویزیون که محبوبیت بالایی در میان علاقه مندان به سینما دارد، از چند سال پیش بنا به دلایلی در تلویزیون ممنوع الکار شده است و تنها به ایقای نقش در سینما مشغول است. او پس از بوجود آمدن این مشکل که علاوه بر او گریبانگیر برخی دیگر از همکارانش در مجموعه «ساعت خوش» نیز شده است، با فریده فرامرزی ازدواج می کند. همسری که در ساخت آثاری همچون «صندلی خالی» و «استراحت مطلق» به همراه رضا عطاران به ایفای نقش پرداخت. 

 

شرط عجیب رضا عطاران برای بچه دار نشدن!

شرط عجیب رضا عطاران برای بچه دار نشدن

اما این زوج هنرمند در تمام این سال ها که از زندگی مشترک شان می گذرد، تا کنون بچه دار نشده اند. عطاران دلیل این مسئله را شلوغی و سر و صدای کودکان می داند و ادعا می کند که هیچ گاه تحمل آن را ندارد. البته او می گوید که سر این مسئله پیش از ازدواج با همسرم توافق کردیم و اکنون هر دو ما مشکلی با این مسئله نداریم. 

این را هم بخوان :  گران ترین بازیگر سینمای ایران

رضا عطاران در سال 92 موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد نقش اول جشنواره فیلم فجر برای ایفای نقش در فیلم «طبقه حساس» شد. همچنین عطاران در سالیان اخیر به واسطه حضور در چندین فیلم پرفروش، به یکی از سود آور ترین بازیگران سینمای ایران تبدیل شده است. 

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *