مدل های بدون آرایش در هفته مد نیویورک

 مدل‌های “مارک جیکوبز” بدون آرایش در هفته مُد نیویورک

مدل‌های برند امریکایی “مارک جیکوبز” در هفته‌ی مُد نیویورک بدون هیچ‌گونه آرایشی به روی صحنه رفتند و به ارایه‌ی لباس پرداختند.

این ایده، زاییده‌ی فکر “فرانسوا نارس”، آرایش‌گر مدل‌های “مارک جیکوبز” بود. او برای آماده کردن مدل‌ها، حتی یک گرم هم از لوازم آرایش استفاده نکرد و تنها چیزی که به صورت آن‌ها زد، لوسیون مرطوب‌کننده بود.

 

علاوه بر این، “نارس” حتی پا را فراتر گذاشت و از مدل‌هایش خواست برای این‌که کمی رنگ بگیرند، در روزهای تابستانی نیویورک به بیرون بروند.

به نوشته‌ی وب‌سایت “ام.تی.وی”، نمی‌توان کاری را که “نارس” و “جیکوبز” می‌کنند، یک عمل کاملا انقلابی خواند؛ بلکه آن‌ها بخشی از موج بازگشت به “واقعی بودن” هستند که اخیرا در صنعت مُد فراگیر شده است.

این را هم بخوان :  سیدحسن خمینی و دخترش

در مراسم افتتاحیه هفته‌ی مُد امسال نیویورک، مدل‌های “الکساندر ونگ”، “هود بای ایر”، و تعدادی دیگر از برندها، با موهایی مرتب که “طبیعی” و “واقعی” توصیف شد، متمایز بودند. مارک “گپ” نیز کمپینی را به راه انداخته بود که از مصرف‌کنندگان می‌خواست، “نرمال” لباس بپوشند.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

مُدطرح های فانتزی روژ لبو فَشِن تنها مربوط به مهمانی و مراسم نیست. امروزه زنان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *