ورود مرزبانان اسیر شده به کشور

ورود مرزبانان اسیر شده به کشور

گزارش تصویری از ورود مرزبانان اسیر شده توسط گروه جیش العدل به کشور

یکی از سران طوایف و معتمدان بلوچ بخش در گفتگو با مهر اظهار داشت: برای تحویل مرزبانان ایرانی بیش از 11 روز در مرز سرگردان بودیم و در این راستا تلاش های زیادی با استفاده از ظرفیت های مردمی به ویژه سران قبایل و طوایف انجام شد که خوشبختانه این تلاش ها به ثمر نشست و موجب شاد شدن دل مردم ایران و خانواده های آنها شد.

وی در خصوص زمان و مکان تحویل گروگان ها افزود: مرزبانان ایرانی را روز 16 فروردین ماه درساعت 4 بعداظهر در منطقه ای به نام «پری آب» در مرز افغانستان تحویل گرفتیم.

وی ادامه داد: هنگامی که مرزبانان را تحویل گرفتیم بلافاصله از آنها خواستیم تا با خانواده هایشان تماس بگیرند و آنها را از نگرانی  نجات دهند اما آنها باور نمی کردند که ما ایرانی هستیم و شاید دقایقی زیادی در طول مسیر جلب اعتماد آنها طول کشید.

وی ادامه داد: مسیر راه بسیار سخت و دشوار بود و به دلیل کوهستانی بودن و ناهمواری مسیر جاده این انتقال با سختی بسیار زیادی همراه شد.

این را هم بخوان :  گذرنامه داعش برای سفر به بهشت

شه بخش اذعان داشت: متاسفانه به رغم تلاش های بسیار زیاد و رایزنی های قومی و طایفه ای اما موفق به باز پس گرفتن جنازه جمشید دانایی فر نشدیم.

ورود مرزبانان اسیر شده به کشور ورود مرزبانان اسیر شده به کشور ورود مرزبانان اسیر شده به کشور ورود مرزبانان اسیر شده به کشور ورود مرزبانان اسیر شده به کشور ورود مرزبانان اسیر شده به کشور ورود مرزبانان اسیر شده به کشور ورود مرزبانان اسیر شده به کشور ورود مرزبانان اسیر شده به کشور ورود مرزبانان اسیر شده به کشور ورود مرزبانان اسیر شده به کشور ورود مرزبانان اسیر شده به کشور ورود مرزبانان اسیر شده به کشور

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *