ترمیم عکس دختر

ترمیم جالب عکس دختر

بسیاری از منتقدان فضای مجازی، آن را محیطی بی‌رحم و مکانی برای تجمع آدم‌های خوش گذران و نادان تصور می کنند. این دید سیاه و سفید، با دیدن چنین مواردی نقض می‌گردد.

هفته‌ی گذشته، «نِیتِن استِفل» درخواستی منقلب‌کننده را در Reddit مطرح کرد. دختر نوزادش، سوفیا، تنها ۶ هفته فرصت یافت تا در این دنیا زندگی کند. آقای استفل ارزو داشت فقط یک عکس از سوفیای واقعی ببیند تا خیال کند او هم روزی دختری سالم داشته، نه پیچیده‌شده در میان لوله‌ها در بیمارستان! او می خواست کسی این لوله‌ها را از تصویر دختر کوچکش حذف کند. اندکی پس از این درخواست، خانواده‌ی استفل این تصاویر را از سوی کاربران دریافت کردند.

آقای استفل که انتظار عکسی با کیفیت پایین داشت، از دریافت این حجم پاسخ شگفت‌زده شد. همراه با این تصاویر، خانواده‌ی استفل پیام‌های تسلی‌بخش زیادی از افرادی با تجربه‌ی مشابه را دریافت نمودند. عکس‌العمل کاربران ردیت، ثابت می‌کند که انسانیت با گسترش فضای مجازی، نخواهد مرد!

این را هم بخوان :  واژه‌ های مصوب فرهنگستان زبان و ادب

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *