دلیل افزایش 35 درصدی سرطان

افزایش ۳۵ درصدی سرطان در کشور، ناشی از فعالیت بیوتروریسم در بخش کشاورزی است

 سردار غلامرضا جلالی ظهر امروز در همایش بیوتروریسم در بیمارستان امام حسین (ع) مشهد، افزایش ۳۵ درصدی سرطان در کشور را ناشی از بیوتروریسم در بخش کشاورزی عنوان کرد

وی افزود: متاسفانه با بی دقتی مسئولان در بحث واردات گندم، کودهای شیمیایی و سموم، خودمان راه را برای فعالیت های بیوتروریسمی در این بخش افزایش دادیم و نتیجه اش افزایش روز افزون سرطان در کشور است.

وی با بیان اینکه واژه بیوتروریسم در عصر حاضر متفاوت از تعریفی است که سیاستمداران دهه های قبل از آن داشتند، اظهار کرد: اگر به تاریخچه بیوتروریسم و اقدامات بیوتروریستی تاریخی مانند استفاده رژیم جعلی صهیونیستی عوامل تب زا علیه فلسطینیان در سال ۱۹۸۲ نگاهی بیاندازیم، خواهیم دید بیوتروریزم تا سال های قبل بوسیله شیوه های آشکار و تا حدی سنتی به وقوع می پیوست، اما در عصر حاضر تعریف بیوتروریسم به کشتن فرد یا افراد به صورت خاموش با شیوه های بیولوژیک، شیمیایی و رادیواکتیو تغییر پیدا کرده است.

جلالی در ادامه افزود: در حال حاضر دشمن از با بکارگیری شیوه های نوین در بخش های مختلف از جمله بخش کشاورزی حملات بیوتروریسمی خود را در قبال کشورمان انجام می دهد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی بیوتروریسم در بخش کشاورزی به خطر انداختن امنیت زنجیره غذایی کشور می‌باشد که این موضوع گسترده شامل سلامت انسان، گیاهان و مزارع، احشام و طیور می شود.

این را هم بخوان :  جشن عروسی قورباغه در هند

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به اینکه تروریسم در قرن حاضر رویکرد های نوین و بسیار گوناگونی به خود گرفته است، اظهار داشت: اکثر تروریسم های نوین به صورت مرکب هستند و حداقل دو هدف برای ضربه زدن دارند که در بحث اپیدمی بیماری و القای ترس از اپیدمی بیماری در جامعه هدف‌هایی مانند تشویش اذهان عمومی، درگیرکردن نیروی کشور به آن و مشغوaل شدن بخش مهمی از امکانات کشور برای خنثی نمودن آن مورد نظر دشمن می‌باشد.

وی تاکید کرد: در حالیکه در پشت صحنه تمامی این اقدامات هدفی مهم‌تر قرار دارد، که آن هدف بسته به شرایط کشور مهاجم و مورد هجمه تفاوت دارد.

جلالی اضافه کرد: رویکرد های نوینی که در حال حاضر دنیا با آن‌ها درگیر است، بسیار متفاوت بوده و شامل بیوتروریسم در زمینه محیط زیست، بیوتروریسم در زمینه‌ی اقتصادی، بیوتروریسم در زمینه‌ی پزشکی، بیوتروریسم در زمینه‌ی مسائل جنسی و بیوتروریسم در زمینه‌ی صنعت و بیوتروریسم در زمینه‌ی امنیت زنجیره‌ی غذایی کشورها می‌باشد.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور خاطرنشان کرد: این موارد می‌تواند بر حسب شرایط و موقعیت زمانی، نیروی انسانی و مالی کشور را درگیر خود نماید.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *