عکس جدید کریستین استوارت

عکس جدید کریستین استوارت

عکس سلفی جدید کریستین استوارت که ظاهرش رو به خاطر یک ایرانی تغییر داد

 

 ”کریستین استوارت” بازیگر فیلم “گرگ و میش” که خود را برای بازی در فیلم جدید “نیما نوروزی زاده” تحت عنوان “فراتر از آمریکا” (American Ultra) آماده می کند، تصویری جدید از خود در شبکه اجتماعی منتشر کرد. ” نیما نوروزی زاده ” یک ایرانی الاصل است که در امریکا به حرفه فیلمسازی مشغول است. ” کریستین استوارت “ میگوید برای فیلم جدیدش به دستور کارگردان موهای خود را رنگ کرده است.

 او در حالی که رنگ موهای خود را به نارنجی برگردانده است، یک سلفی از خود و طراح چهره پرداز را در شبکه اجتماعی منتشر کرد. “استوارت” در این فیلم بازیگرانی همچون “اوما ترومن”، “جان لیگزما” و “جس آیزنبرگ” را همراهی می کند. فیلمنامه به قلم “مکس لندیس” داستان یک مرد بی سر و پا (آیزنبرگ) است که به همراه نامزدش (استوارت) که هدف اف بی آی و ارگانهای دولتی قرار می گیرد. “فراتر از آمریکا” به کارگردانی «نیما نوروزی زاده» سال ۲۰۱۵ اکران می شود.

این را هم بخوان :  الناز شاکردوست در پارتی

 کریستین استوارت

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *