ماجرای تجاوز به مسیح علی نژاد

ماجرای تجاوز به مسیح علی نژاد ادمین پیج آزادی های یواشکی

خبری در شبکه های اجتماعی و همچنین تلویزیون ایران با این مضمون که ۳ مرد شرور به مسیح علی نژاد در برابر دیدگان فرزندش در خیابان های لندن تجاوز کردند منتشر شده است؛ محتوای این  ادعای خبر به این شرح است: یکی از دوستان و نزدیکان مسیح علی نژاد اظهار داشت: دوشنبه شب خانم علی نژاد به دلیل مصرف مواد روانگردان حال مساعدی نداشت حدود ساعت ۱۱ شب اقدام به کشف لباس و برهنه شدن در یکی از خیابان های لندن کرده که در این هنگام هم توسط سه نفر از شروران آن منطقه در همان خیابان مورد تجاوز قرار گرفته است.

گفتنی است پویان فرزند این خانم هم شاهد این صحنه ها بوده که هم اکنون یه دلیل فشار عصبی در بیمارستان بستری شده است.. لازم به ذکر است با پادرمیانی مسئولان بی بی سی و لابی گری آنها با پلیس لندن، از پوشش خبری این اتفاق جلوگیری به عمل آمده است.

سابقه مسیح علی نژاد در ایران

گفتنی است وی در زمان حضور خود در ایران هم به دلیل فساد اخلاقی از حضور در صحن مجلس به عنوان خبرنگار محروم شده بود.

یکی از کاربران فیس بوک در این رابطه نوشته است : این خبر از طریق یکی از خبرنگاران المنار (س.ف) مقیم لندن به ما ارسال شده است. به موقع اخبار تکمیلی به همراه عکس های مربوط انتشار داده می شود.

این را هم بخوان :  یک شغل جدید زنانه در شمال تهران

مسیح علی نژاد خبرنگار پرحاشیه ایرانی است که اخیراً رسانه های خارجی نیز اخباری درباره تلاش برای ربوده شدن وی منتشر کرده اند.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

2 نظر

  1. بقول خود مسیح علی نژاد میگه اگر بمن تجاوز شده بود من اونقدر قوی هستم که فریاد بزنم بمن تجاوز شده و پدر اون تجاوز کنندگانو در لندن در بیارم ایشون میگفت در مجلس ایران هم وقتی من فیشهای حقوقی اینارو منتشر کردم همین انگو بمن زدند که این خانوم صیعه اینا بوده که فیشارو پیدا کرده بوده و گفت که این نظام هر زنی که موی دماعش بشه از لحاظ جنسی بهش حمله میکنه و اصلا به اون فضاحتی که ازشون برملا شده نمیپردازند

  2. همون منار اگر دروغ گفته باشی. انشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *