۵ روش برای ایجاد رابطه‌ی خوب با همسر

هنگامی که شما در یک رابطه شکست می‌خورید، معمولا شروع به تجزیه و تحلیل اتفاقات گذشته می‌کنید و ایمان به عشق‌تان را از دست می‌دهید. فکر کردن به گذشته و احساس غم و اندوه وقت شما را تلف خواهد کرد.

شما باید از شکست‌های گذشته درس بگیرید. کسانی که فکر می‌کنند ایراد از فرد مقابل است وکسی نیست که باید باشد، کاملا در اشتباه هستند، شما باید زمانی را برای یادگیری این‌که چگونه با معشوق خود رفتار کنید و پیدا کردن پاسخ تمام سوالات آزاردهنده بگذارید و این معنای عشق واقعی است. مواردی که در زیر بیان می‌شوند به شما کمک خواهند کرد تا یک رابطه‌ی خوب با همسر خود داشته باشید.

  • هر کسی به وقت آزاد نیاز دارد.

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که عشق واقعی بدان معناست که آن‌ها باید ۲۴ ساعت با کسی که دوستش دارند باشند. چنین کاری باعث می‌شود شما از هویت خودتان دور باشید. به یاد داشته باشید که هر کسی به زمانی نیاز دارد تا کارهای شخصی خود را انجام دهد و احساس زنده بودن بکند.

  • مراقب عشق کورکورانه باشید.

دوره‌ای در زندگی هر کسی رخ می‌دهد که باعث می‌شود، کورکورانه عاشق شود و پرواز کند. متاسفانه این دوره به سرعت به پایان می‌رسد و عشق واقعی زمانی ماندگار خواهد بود که شما هیچ ترسی برای از دست دادن طرف مقابل نداشته باشید و تمام جوانب مثبت و منفی او را قبول کنید.

  • به طرف مقابل اعتماد کنید.
این را هم بخوان :  مهارت هایی که قبل از ازدواج باید بدانید

امروزه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که دموکراتیک است و مردم از حقوق و مسئولیت‌های برابری برخوردارند. وقتی شما عاشق کسی هستید، این به معنای در اختیار داشتن شما نیست. اگر شما در هر مرحله از زندگی سعی به کنترل او داشته باشید به زودی شکست اعتماد در رابطه را تجربه خواهید کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به او اعتماد کنید و قوانین مشترک تعهدی ایجاد کنید.

  • عشق به خودتان را یاد بگیرید.

موافقم که مردم می‌توانند زندگی شما را با شادی پر کنند، اما شما باید بدانید که هیچ‌کس شما را کامل نخواهد کرد. اول از همه شما باید عشق به خود را یاد بگیرید و سپس آن را با معشوق خود به اشتراک بگذارید. اگر شما خودتان را دوست داشته باشید شما قادر خواهید آن عشق را با شخص دیگری مشترک شوید. سعی کنید خودتان را بشناسید و سپس اعمال، افکار، احساسات و رفتارتان را کنترل کنید.

  • سعی نکنید تا شریک‌تان را تغییر دهید.

شما بسیاری از چیزها را می‌توانبد تغییر دهید، اما تغییر عادات شریک‌ زندگی‌تان تقریبا غیرممکن است. شما می‌توانید راه راست را به شریک خود نشان دهید و اگر او تمایلی داشت خودش آن عادتش را تغییر خواهد داد و اگر چنین رفتاری از همسر خود مشاهده کردید بهتر است آرامش خود را حفظ کنید و با خون‌سردی و منطق پاسخ او را بدهید.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *