دستگیری فروشنده ای که در توالت قطار چای و قهوه سرو می کرد

دستگیری فروشنده ای که در توالت قطار چای و قهوه سرو می کرد

فروشنده ای که در توالت قطار چای و قهوه سرو می کرد ، پلیس هندوستان زن فروشنده ای که در داخل توالت قطار چای و قهوه درست می کرد و شناسایی و دستگیر کرد. 

فروشنده ای که در توالت قطار چای و قهوه سرو می کرد

این فروشنده متخلف در محیط غیر بهداشتی توالت قطار و با استفاده از آب توالت برای مشتریانش انواع نوشیدنی ها را تهیه می کرد. اگر چه وی سال ها به این کار مشغول بود و تا کنون کسی متوجه تخلفش نشده بود اما مرتبه آخری که در دستشویی قطار قهوه درست می کرد مامور قطار متوجه این اقدام شد و وی را دستگیر کرد. 

 

در تحقیقات ثانویه مشخص شد که فرد متخلف مدت ها است که این کار را انجام می داده است. این دستفروش که از وضعیت مالی مناسبی هم برخوردار نبود، با تهیه کردن وسایل آماده سازی چای و قهوه و فروش آن ها در قطار امرار معاش می کرد. 

دستگیری فروشنده ای که در توالت قطار چای و قهوه سرو می کرد

این ویدیو در قطاری در حیدرآباد در ایالت تلانگانا، سه فروشنده چای که یکی از آن ها فقط مجوز فروش داشت فیلمبرداری شده است.
فروشنده با گفتن اینکه او و همکارانش شیر را از یک جعبه به جعبه دیگر منتقل می کنند و اینکه نمی خواهند این کار را در جمع انجام دهند ، از خود دفاع کرد. با این حال، شرکت راه آهن اعلام کرد خروج جعبه های چای و قهوه از توالت عملی اشتباه است.

به گزارش منابع محلی پلیس هندوستان فروشنده متخلف را مبلغ 1500 دلار جریمه کرده است. عرضه محصولات غیر بهداشتی یکی از موارد تخلف فروشنده است که ممکن است در دستگاه قضایی با مجازات هایی سنگین تر از جریمه نقدی مواجه شود. 

این را هم بخوان :  درخواست خبرنگار آلمانی از زنان ایرانی

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *