روش هایی برای روشن کردن رنگ نوک سینه

روش هایی برای روشن کردن رنگ نوک سینه

روش هایی برای روشن کردن رنگ نوک سینه ، رنگ نوک پستان در زنان بر اساس رنگ پوستشان متفاوت است. از نظر علمی امکان دارد رنگ نوک سینه در طول عمر ثابت نباشد و در اثر تغییرات هورمونی و فیزیولوژی تغییر کند. با این حال زنان اغلب علاقه دارند رنگ نوک سینه شان قرمز روشن و یا صورتی باشد. در این مقاله سعی داریم روش هایی برای سفید کردن نوک سینه معرفی کنیم. 

سینه یکی از اندام های تحریک آمیز در زنان است که نقش بسزایی در لذت بردن فرد در طی برقراری رابطه جنسی دارد اما نقش اصلی این اندام شیردهی به نوزاد می باشد و رنگ نوک سینه به گونه ای طراحی شده است که نوزاد راحت تر آن را تشخیص داده و در دهان بگرید.  

علت تغییر رنگ نوک سینه زنان چیست؟

اگرچه رنگ نوک سینه به عوامل زنتیکی و همچنین رنگ پوست فرد بستگی دارد اما برخی تغییرات در بدن مانند بلوغ، دوران قاعدگی، افزایش سن و حتی بارداری نیز می تواند سبب ایجاد تغییر در رنگ آن شود. 

فرم پستان و رنگ نوک سینه برای بسیاری از زنان اهمیت فراوانی دارد و بر اساس تحقیقات علمی صورت گرفته زیبایی سینه بر حس تحریک پذیری شریک جنسی و همچنین رسیدن به اوج لذت جنسی تاثیر فوق العاده ای دارد. بنابراین حفظ زیبایی و سلامت آن نقش موثری در اعتماد بنفس بانوان و علاوه بر آن رضایت همسر دارد. در ادامه چندین روش برای روشن کردن نوک سینه معرفی خواهیم کرد.

روش هایی برای روشن کردن رنگ نوک سینه

روش هایی برای روشن کردن رنگ نوک سینه

1- نصف پیمانه شیر خشک را با یک قاشق غذا خوری عسل ترکیب نموده و چند قطره آب لیمو ترش بروی آن بچکانید. ترکیب مورد نظر را هر روز 10 دقیقه بر روی نوک سینه و نواحی اطراف قرار دهید. 

2- پودر جو را با کشک مخلوط کرده و کمی عصاره گوچه فرنگی به آن بیافزایید. ترکیب حاصله را به مدت 15 دقیقه روی نوک سینه قرار دهید و منتظر نتایج خوشحال کننده ای باشد. 

3- یک پیمانه پودر شیرین بیان را با یک لیوان آب مخلوط کرده و ترکیب مورد نظر را حرارت دهید تا به مدت 10 دقیقه به جوش آید. برای نتیجه گیری بهتر کمی آب لیمو ترش به آن اضافه کنید و ترکیب حاصله را بر نواحی مورد نظر بمالید.

هشدار: از آن جایی که ممکن است پوست بدن تان نسبت به این مواد حساسیت نشان بدهد، ابتدا مقدار کمی از آن را بر روی پوست خود بمالید و در صورتی که بدن تان واکنش غیر عادی از خود نشان نداد، استفاده آن را شروع کنید. 

درباره Ali

این را هم بخوان

رابطه مقعدی

آیا رابطه مقعدی باعث بارداری می‌شود؟

اینجا به سوالی پرتکرار یعنی آیا رابطه مقعدی باعث بارداری می‌شود؟ پاسخ دادیم. واقعیت این است که رابطه مقعدی باعث بارداری نمیشود اما نکات مهمی در این باره هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *