پوشش عجیب نیکی کریمی در جشنواره کن

پوشش عجیب نیکی کریمی در جشنواره کن

نیکی کریمی یکی از موفق ترین بازیگران و کارگردانان زن سینمای ایران است. به عقیده بسیاری وی یکی از اولین سوپر استار های سینمای ایران پس از وقوع انقلاب اسلامی است. نیکی کریمی تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است. نیکی کریمی در فرش قرمز هفتاد و یکمین جشنواره کن حضور پیدا کرده است. نیکی کریمی پیش تر نیز سابقه عضویت در هیئت داروان جشنواره کن را نیز در کارنامه داشته است. پوشش عجیبب نیکی کریمی در مراسم فرش قرمز فیلم «درخت گلاب وحشی» به سوژه داغ رسانه های ایرانی تبدیل شده است. این فیلم اثر کارگردان شهیر ترکیه ای، نوری بیگله جیران است. 

در ادامه تصویر پوشش عجیب نیکی کریمی در فرش قرمز جشنواره کن را مشاهده می کنید. 

پوشش عجیب نیکی کریمی در جشنواره کن

نیکی کریمی در آبان ماه سال 1350 در شهر تهران متولد شد. وی یکی از موفق ترین بازیگران زن سینمای ایران در دوران پس از انقلاب اسلامی است. وی تاکنون موفق شده جوایز متععدی را از آن خود کند که برخی از مهمترین آن ها عبارت اند از: سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای ایفای نقش در فیلم «دیوانه ای از قفس پرید» و همچنین جایزه صدف نقره ای بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «سارا» در جشنواره سن سباستین. 

نیکی کریمی علاوه بر بازیگری و کارگردانی، به حرفه عکاسی نیز فعالیت دارد و تا کنون چندین نمایشگاه از آثارش برگزار کرده است. 

درباره Ali

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *