نیکی کریمی و فیلم آتابای

نیکی کریمی مجوز گرفت: آتابای ساخته می شود

دریافت مجوز ساخت فیلم، یکی از کارهای ابتدایی و دشوار هر فیلمسازی است ! البته ظاهراً خانم نیکی کریمی کمتر با این مشکل روبرو می شود و معمولاً مجوز ساخت فیلمهایش خیلی سریع صادر می شود ! فیلم آتابای نیکی کریمی نیز چند روز پیش در خرداد 98 مجوز ساخت خود از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت نمود.

نیکی کریمی در آسانسور

نیکی کریمی از بازیگران محبوب سینمای ایران است که ظاهراً بیشتر ترجیح می دهد در دهه پنجم زندگی اش فیلمساز باشد تا بازیگر ! نیکی کریمی در این سالها بیشتر از این که فیلم بازی کند، فیلم کارگردانی کرده است.

تصویر زیر هم جدیدترین تصویر از نیکی کریمی است که در آسانسور گرفته شده است ! به این کار ظاهراً آسانسور گرافی می گویند و نیکی کریمی در آسانسور از خود استوری و لایو در اینستاگرام گذاشته است !

نیکی کریمی در آسانسور (فیلم آتابای)

چند خبر سینمایی دیگر که ارتباطی به نیکی کریمی هم ندارد !

با اضافه شدن دو بازیگر به فیلم سینمایی «گواهی امضاء» به کارگردانی شهرام اسدزاده در روز‌های پایانی فیلمبرداری، تدوین همزمان این فیلم آغاز شد.

خبری مبنی بر ساخت «طبقه حساس ۲» به کارگردانی کمال تبریزی منتشر شد اما این کارگردان آن را تکذیب کرد.

بازیگران و عوامل «سرزمین آبی» ساخته علی فخر موسوی مشخص شد و فیلمبرداری آن بزودی آغاز می‌شود.

فیلمبرداری «دختر ایران» به کارگردانی سید جلال الدین اشکذری به روز‌های پایانی رسید.

اکران «سراسر شب» فرزاد موتمن نیمه دوم سال خواهد بود.

ابراهیم عامریان از توقیف نشدن «دینامیت» و اکران آن در فرصت مناسب خبر داد.

فیلمنامه‌های لباس شخصی، کاغذ شطرنجی، خورشید و آتابای به ترتیب به کارگردانی امیرعباس ربیعی، بهروز افخمی، مجید مجیدی و نیکی کریمی پروانه ساخت گرفتند؛ اکران فیلم سینمایی «نرگس مست» پس از گذشت سه سال از تولید آن هنوز مشخص نیست.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *