آزاده نامداری گزارشگر فوتبال می شود

آزاده نامداری گزارشگر فوتبال می شود

آزاده نامداری مجری جنجال تلویزیون است که با اجرای برنامه تازه ها به شهرت رسید. وی اکنون با سجاد عبادی ازدواج کرده است و فرزندی به نام گندم دارد. 

همسر سابق آزاده نامداری فرزاد حسنی مجری معروف تلویزیون بود. این دو در سال 92 با یکدیگر ازدواج کردند اما پیوند مشترک شان تنها یک سال دوام آورد و به علت آنچه که آزاده نامداری آن را خشونت معرفی می کرد از یکدیگر جدا شدند. 

آزاده نامداری گزارشگر فوتبال می شود

آزاده نامداری گزارشگر فوتبال می شود

 

بر اساس مشاهداتی که در فضای مجازی داشته ایم آزاده نامداری به دنبال راه انداختن کمپینی زنانه است که محوریت آن فعالیت های ورزشی می باشد. وی در همین راستا کمپین خانم گزارشگر را راه اندازی کرده است و قصد دارد با نزدیک شدن به رقابت ها جام جهانی، دخترانی که علاقه مند به عرصه گزارشگری هستند را جذب کرده و بهترین آن ها را با برگزاری مسابقاتی به جامعه معرفی کند. 

چندی پیش بود که سفر آزاده نامداری به سوئیس و اتفاقاتی که برایش افتاد، جنجال زیادی به پا کرد و برای مدتی به سوژه شماره یک فضای مجازی تبدیل شده بود. ماجرا از این قرار بود که تصویر بی حجاب آزاده نامداری در یک جمع چند نفره در حالی منتشر شده بود که یک بطری شراب نیز بر روی میزی که آن ها به دورش نشسته بودند وجود داشت. 

این را هم بخوان :  اسلحه کشیدن ملی پوش فوتبال روی محیط‌بانان

از همین جا بود که بازار شایعات و حرف و حدیث های متعددی درباره آزاده نامداری در فضای مجازی گفته شد. در این میان عده ای بحث کشف حجاب آزاده نامداری مطرح کردند و مدعی شدند که وی از ایران مهاجرت کرده است و عده ای دیگر نیز شایعه خودکشی آزاده نامداری را مطرح کردند. با این حال پس از گذشت زمان و فروکش کردن بازار شایعات، آزاده نامداری با راه انداختن کمپین خانم بازیگر بار دیگر نام خود را بر سر زبان ها انداخته تا بتواند به نوبه خود صدای بخشی از جامعه زنان باشد و مطالبات آنان را مطرح کند. 

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *