فیلم where the heart is

تماشای آنلاین یا دانلود رایگان فیلم Where the heart is سال 2000

فیلم سینمایی Where the heart is محصول سال 2002 سینمای هالیوود است. فیلم Where the heart is ماجرای “نووالی نیشن” هفده ساله است که باردار است به همراه همسرش “ویلی” به سمت کالیفرنیا در حال حرکت است.اما “ویلی” او را در فروشگاه والمارت اوکلوهاما رها می کند.”نووالی” شغلی ندارد و تنها 5.55 دلار پول دارد.او مخفیانه در فروشگاه زندگی می کند تا دخترش پس از 6 هفته به دنیا می آید.او تصمیم می گیرد او را بزرگ کرده و زندگی اش را دوباره بسازد …

فیلم where the heart is

دانلود رایگان یا تماشای آنلاین

فیلم Where the heart is به کارگردانی Matt Williams را هم می‌توانید به صورت آنلاین تماشا کنید و یا آن را از طریق لینک موجود دانلود کنید.فیلم سینمایی Where the heart is

بازیگران فیلم Where the Heart Is چه کسانی هستند؟ در Where the Heart Is بازیگرانی چون ناتالی پورتمن، جیمز فرین، اشلی جاد، Stockard Channing، جون کیوسک، Dylan Bruno و Sue McCormick به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم Where the Heart Is حدود 12 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان Where the Heart Is را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم Where the Heart Is باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا Matt Williams به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری Where the Heart Is توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟
از دیگر بازیگران فیلم Where the Heart Is می‌توان به کیث دیوید، Ray Prewitt، Laura House، Mary Ashleigh Green و Kinna McInroe اشاره کرد.
متوسط سن بازیگران Where the Heart Is براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون یعنی منظوم ثبت شده، 51 سال است که نشان می‌دهد بازیگران Where the Heart Is عمدتا از میانسالان هستند.

 

داستان فیلم Where the Heart Is

از محتوا و داستان فیلم Where the Heart Is چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه Where the Heart Is توسط Lowell Ganz و Babaloo Mandel نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان Where the Heart Is منتشر شده است، می‌خوانیم: «نووالی نیشن» (پورتمن) هفده ساله، که از دوستش «نووالی جک» (برونو) باردار است، از خانه فرار می کند و هم راه با «ویلی» از زادگاهش در تنسی به سمت ایالت پررزق و برق کالیفرنیا می رود. در راه و در یک بازار در سکویای اوکلاهما، «بیلی» جا می زند و «نووالی» را در یکی از شعبه های فروشگاه بزرگ وال مارت به حال خود رها می کند و …»

این را هم بخوان :  دانلود فیلم سینمایی وال استریت : پول هرگز نمی خوابد

فیلم Where the Heart Is از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط فیلم Where the Heart Is عبارت است از: فیلم Anywhere But Here، فیلم Love and Other Impossible Pursuits، فیلم Free Zone، فیلم Beautiful Girls و فیلم Animal Attraction.

فیلم Where the Heart Is و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم Where the Heart Is نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم Where the Heart Is به طور متوسط فعالیت 9ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم Where the Heart Is یکی از 4 اثر شاخص ناتالی پورتمن، جیمز فرین و اشلی جاد در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
همچنین براساس امتیاز مردم فیلم Where the Heart Is بدترین اثر Dylan Bruno در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
3 تن از بازیگران Where the Heart Is، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در Where the Heart Is 3 فیلم اولی بوده‌اند: Sue McCormick، Ray Prewitt و Laura House.
همچنین Matt Williams کارگردان Where the Heart Is اولین همکاری خود با بازیگرانی چون ناتالی پورتمن، جیمز فرین، اشلی جاد، Stockard Channing، جون کیوسک، Dylan Bruno، کیث دیوید، Mary Ashleigh Green و Kinna McInroe را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران Where the Heart Is نیز 63 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 12 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 63 همکاری برای اولین‌مرتبه در Where the Heart Is رخ داده است. مانند: ناتالی پورتمن و جیمز فرین، اشلی جاد و Stockard Channing، جون کیوسک و Dylan Bruno، Sue McCormick و کیث دیوید، Ray Prewitt و Laura House.

لینک دانلود مستقیم فیلم

دانلود مستقیم

خلاصه
تماشای آنلاین یا دانلود رایگان فیلم Where the heart is سال 2000
عنوان
تماشای آنلاین یا دانلود رایگان فیلم Where the heart is سال 2000
توضیح

فیلم Where the heart is محصول سال 2000 ، با بازی ناتالی پورتمن و به کارگردانی مت ویلیامز را به راحتی با لینک مستقیم و بدون عضویت دانلود کنید

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کارتون دختر کفشدوزکی و گربه سیاه

کارتون دختر کفشدوزکی و گربه سیاه (نسخه طولانی)

کارتون دختر کفشدوزکی و گربهغذا خوردن روی بدن برهنه دخترانسیاه یکی از کارتون های بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *