سلفی سحر قریشی در خودروی شخصی اش

سلفی سحر قریشی در خودروی شخصی اش

سحر قریشی یکی از پر حاشیه ترین بازیگران سینما و تلویزیون است و علاقه زیادی به جلب توجه و بیشتر دیده شدن دارد. از همین روی است که سحر قریشی فعالیت زیادی در شبکه های اجتماعی دارد و پیج شخصی اش در اینستاگرام بیش از 3 میلیون دنبال کننده دارد. در ادامه سلفی سحر قریشی در خودروی شخصی اش که در فضای مجازی منتشر کرده است را مشاهده می کنید. 

سحر قریشی در دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. وی با ایفای نقش در مجموعه دلنوازان به شهرت رسید. سحر قریشی در میان کارگردانان بیشترین همکاری را با سعید سهیلی زاده داشته است و به ادعای خودش وی را همانند پدرش دوست دارد. سحر قریشی موفقیت اش در عرصه بازیگری را نیز مدیون سعید سهیلی زاده می داند. 

سحر قریشی تا کنون یک مرتبه در سن 18 سالگی ازدواج کرده است. پیوند ناموفقی که تنها یک سال به طول می انجامد و از به جدایی ختم می شود. چندی پیش نیز شایعه ازدواج او با مهدی طارمی در فضای مجازی جنجال فراوانی به پا کرده بود. مسئله ای که با تکذیب هر دو طرف همراه شد.

سلفی سحر قریشی در خودروی شخصی اش

سلفی سحر قریشی در خودروی شخصی اش

این را هم بخوان :  اکران فیلم جامه دران

درباره Ali

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *