امیر ابراهیمی و مجید بهرامی

مجید بهرامی بازیگری که از سرطان درگذشت و زهرا امیرابراهیمی

این روزها دوباره ماجرا ویدیوی شخصی که از زهرا امیرابراهیمی سالها پیش منتشر شد، بر سر زبانها افتاده است. پس از سالها زهرا امیرابراهیمی در برنامه ای گفته است که شخصی که ویدیوی شخصی وی را منتشر کرده است، دوست پسرش نبوده و بازیگری بوده است که بعدها بر اثر سرطان از دنیا رفت.

مجید بهرامی بازیگری که از سرطان درگذشت

یافتن نام بازیگری که بر اثر سرطان درگذشت چندان سخت نیست و ما نیز در شادابتور چند سال پیش در مطلب به آن اشاره کرده بودیم (اینجا بخوانید) مجید بهرامی همان بازیگری است که بر اثر سرطان درگذشت و زهرا امیرابراهیمی وی را علت انتشار این ویدیو می داند.

به هر حال، انتشار تصاویر از حریم خصوصی افراد کاری بسیار ناپسند است که خوشبختانه قانون نیز برخورد جدی با آن می کند اما این موضوع که چرا در فرهنگ ما سرک کشیدن به زندگی سایرین این قدر برای مردم جذاب و حائز اهمیت است، در جای خود نیاز به بررسی جامعه شناسی دارد.

 

مجید بهرامی کیست ؟

مجید بهرامی به طور کامل سید مجید بهرامی یک بازیگر اهل ایران بود که در برخی سریالها و فیلمهای سینمایی ایرانی بازی کرده بود بر اثر سرطان در سال 1393 درگذشت.

زهرا امیرابراهیمی

زهرا امیرابراهیمی که در برنامه ای ماهواره ای مصاحبه می کرد، افزود که در طی این 12 سال، هیچ گاه نامی از مجید بهرامی نبرد تا شاید این رفتارش شبیه به انتقام جویی و … نشود. شایان ذکر است که در روزهای ابتدایی پس از انتشار این ویدیو وی، منکر این می شد که ویدیو متعلق به وی است که البته این واکنش به نظر منطقی و طبیعی می آید و نباید از وی خرده گرفت اما پس از 12 سال وی اذعان می کند که این ویدیو متعلق به وی و دوست پسرش بوده است که البته هنوز جای سوال دارد این ویدیو چرا در اختیار مجید بهرامی بوده است !؟

These days, again the story of a personal video released by Zahra Amir Abrahimi many years ago has come to the fore. After years, Zahra Amir Abrahimi said in a program that the person who released her personal video was not her boyfriend and was an actress who later died of cancer.

خلاصه
مجید بهرامی بازیگری که از سرطان درگذشت و زهرا امیرابراهیمی
عنوان نوشته
مجید بهرامی بازیگری که از سرطان درگذشت و زهرا امیرابراهیمی
توضیحات
مجید بهرامی بازیگری که از سرطان درگذشت و زهرا امیرابراهیمی شخصی که با ویدیویی تمام زندگی اش تغییر کرد. ویدیوی وی چگونه منتشر شد ؟
نویسنده
منتشرکننده
Shadabtor
لوگو
این را هم بخوان :  جزئیات سانحه هوایی هواپیمای استقلال

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *