پدر زن مهدی رحمتی عامل سقوط بالن در پایتخت 5

پدر زن مهدی رحمتی عامل سقوط بالن در پایتخت 5 ، پس از انتخاب مجری مالک شبکه ماهواره ایی جم به عنوان بازیگر خارجی در نقش مترجم، اکنون پدر زن واقعی مهدی رحمتی، دروازه بان تیم استقلال هم به نقش افرینان جنجالی این مجموعه پرطرفدار اضافه شده.

پدر زن مهدی رحمتی عامل سقوط بالن در پایتخت 5

حاشیه های سریال پایتخت ندارد و پس از حذف چندین سکانس جنجال برانگیز از این فیلم، اکنون نقش آفرینان این مجموعه حواشی جدید بوجود آورده اند. بر اساس اخبار منتشر شده مشخص گردیده است که نقش «آرکان»، فردی که مسئولیت هوا کردن بالن را بر عهده دارد، پدر زن واقعی سید مهدی رحمتی است. «سید جلال اکبری» که سال ها است در کشور ترکیه سکونت دارد، از طریق امیر نوری بازیگر مجموه های طنز به محسن تنابنده معرفی می شود. 

پدر زن مهدی رحمتی عامل سقوط بالن در پایتخت 5

آقا جلال که سال ها است در ترکیه زندگی می کند، به زبان ترکی تسلط دارد و اتفاقا یکی از ویژگی هایی اصلی که باعث شده وی برای این نقش برگزیرده شود توانایی او در صحبت به زبان ترکی بوده. پس از معرفی پدر زن مهدی رحمتی به عوامل ساخت فیلم و ملاقات وی با سیروس مقدم، کارگردان این مجموعه، او برای ایفای نقش در سریال برگزیده می شود. 

بد نیست بدانید واژه توهین آمیز سایت خارجی به مهدی رحمتی

این را هم بخوان :  قتل فجیع دختر 17 ساله یاسوجی

سایت TOP TENدر تازه ترین یادداشت خود به مهدی رحمتی فوتبالیست سنگربان سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم استقلال ,لقب پنگوئن آسیا رادر کنار نظرات ارسالی و نام عقاب آسیا قرار داد.

این القاب از سوی برخی کاربران با رای گیری در سایت منتشر شد و برای هر گزینه از برترین ها ۳ یا ۴ مورد,بیشترین رای را به خود اختصاص داد تا سایت مورد نظر لقبی که هواداران استقلال از آن نفرت دارندرا زیر اسم مهدی رحمتی درج کند.این گزارش به تاثیر از کامنت ها و رای گیری نوشته شده است. 

براساس این گزارش مهدی رحمتی فوتبالیست نفر ششم فهرست برترین فوتبالیست های ایران قرار دارد ,و کلین شیت های زیادی را ثبت کرده است اما آنچه در این گزارش مشهود است آرای کاربران و کامنت های,هواداران فوتبال شاکله اصلی این گزارش با نام برترین های ایران است.

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *