چرا بهنوش بختیاری نمی تواند بچه دار شود ؟

چرا بهنوش بختیاری نمی تواند بچه دار شود، بهنوش بختیاری با انتشار تصویر خواهرزاده اش در صفحه شخصی خود گفت: بارانا قسمت نشد که من مادر بشوم ولی مادرانه عاشقت هستم. تولدت مبارک عزیزم. 

بهنوش بختیاری نمی تواند بچه دار شود

بهنوش بختیاری با حضور در برنامه سه ستاره پرده از راز بزرگی برداشت و غم انگیز ترین سر زندگی اش را با مردم در میان گذاشت. بهنوش بختیاری به عنوان بازیگر مجموعه «گل و بلبل» به برنامه سه ستاره دعوت شده بود و در حالی که نمی توانست احساسات خود را کنترل کند، با صدایی لرزان و لحنی گریان گفت: من دیگر نمی توانم بچه دار شوم و سعادت مادر شدن را هیچ گاه نمی توانم تجربه کنم. 

بختیاری در حین مصاحبه اش با احسان علیخانی نتوانست بیش از این جلوی خودش را بگیرد و نهایتا بغضش شکسته شد. بهنوش بختیاری که توانسته بود تا این حد بر احساسات خود غلبه کند و پرده از چنین راز بزرگی دارد، مورد تحسین احسان علیخانی قرار گرفت. او جسارت بهنوش بختیاری را ستودنی توصیف کرد و گفت: شما در این برنامه صادقانه با مردم حرف زدید و مسائلی را مطرح کردید که شاید هیچ کس دیگری شهامت بازگو کردنش را نداشت. 

علیخانی همچنین در ادامه گفت: غالب مردم فکر می کنند که زندگی هنرمندان عاری از مشکلات و سختی ها است. البته نقشی که شبکه های اجتماعی در این زمینه ایفا می کنند نیز غیر قابل انکار نیست. تصویری که عموما از زندگی هنرمندان منتشر می شود مربوط به لحظات شادی و خوشی آنان می باشد و شاید به همین خاطر است که تصور اینکه سلبریتی ها و ستارگان سینما هم زندگی دشواری داشته باشند و یا با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند، برایمان دشوار باشد. 

این را هم بخوان :  این داروها میل جنسی شما را کاهش می دهد

پس از آن بختیاری از بزرگ ترین شانس زندگی اش یعنی همسرش گفت و رو به دوربین گفت:«من از همسر خیلی شانس آوردم و می‌خواهم از طریق این دوربین بگویم محمدرضا من عاشقتم و ممنون که هستی!»

درباره Ali

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *