سرمایه گذاری یا سرمایه گزاری

املای صحیح سرمایه گذاری : سرمایه گذاری درست است یا سرمایه گزاری ؟(درست بنویسیم)

سرمایه گذاری درست است یا سرمایه گزاری ؟ این بار در مطالب درست بنویسیم که قبلاً هم در این گروه از مطالب به املای صحیح برخی کلمات پرداخت بودیم می خواهیم در مورد نحوه درست نوشتن سرمایه گذاری صحبت کنیم. یکی از اشتباهات رایج املایی نوشتن کلمه سرمایه گذاری است که برخی به اشتباه آن را به صورت سرمایه گزاری می نویسند. در ادامه توضیحات دقیق تری در مورد نحوه نوشتن کلمه سرمایه گذاری و این که چگونه به یاد بسپارید که کدام نحوه نوشتن صحیح است را گفته ایم. همراه مطالب درست بنویسیم شادابتور باشید.

سرمایه گذاری بنوسیم یا سرمایه گزاری

همین ابتدا و فوراً پاسخ را بدهم، شما باید بنویسید سرمایه گذاری ! اما چگونه این نحوه نوشتن را به خاطر بسپاریم. دقت کنید که فعل گذاشتن، مربوط به زمانی است که واقعاً به صورت فیزیکی چیزی در جایی گذاشته می شود. مثلاً در همین مورد سرمایه گذاری، شما در حال گذاشتن سرمایه تان در محلی یا کسب و کاری هستید اما فعل گزاردن به معنای انجام دادن یا ادا کردن کاری است مثلاً نماز گزاری ! ما نماز را در جایی قرار نمی دهیم بلکه نماز را ادا می کنیم.

این را هم بخوان :  آیا خرید نقره سود دارد ؟

سرمایه گذاری در بورس درست نه سرمایه گزاری در بورس

سرمایه گذاری در مسکن درست است نه سرمایه گزاری در مسکن

تصویر زیر را هم در مورد نحوه نوشتن کلمه سرمایه گذاری مشاهده کنید :

سرمایه گذاری درست است یا سرمایه گزاری

اگر خاطرتان باشد قبلاً در مورد فعل گذاشتن و نحوه نوشتن بذار صحبت کرده بودیم، که می توانید آن مطلب را نیز مطالعه کنید.

Is the investment right or investment? This time, we write in the correct content, which we had already spoken in this group of words in the correct spelling of some words, and we want to talk about how to properly write the investment. One of the most commonly used spelling mistakes is the writing of the word investment, some of which are mistakenly written as investing.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

ترانه علیدوستی و بیماری مرموز

ماجرای بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ سندروم حساسیت دارویی !

خبری در روزهای گذشته درباره بیماری ترانه علیدوستی و عکسهایش در بیمارستان منتشر شد که در این مطلب از شادابتور به تحلیل کامل و معرفی کامل بیماری ترانه پرداخته ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *