بنیامین بهادری و همسرش در حرم امام رضا

بنیامین بهادری و همسرش در حرم امام رضا

بنیامین بهادری و همسرش در حرم امام رضا ، بنیامین بهادری خواننده پاپ کشورمان هیچ گاه علاقه اش به اهل بیت را پنهان نکرده است. یکی از معروف ترین ترانه های وی نیز درباره امام سیزدهم شیعیان است. بنیامین بهادری و همسرش به مشهد مقدس سفر کرده اند و تصویری از خود در داخل حرم مطهر رضوی منتشر کرده اند. 

بنیامین بهادری و همسرش

بنیامین بهادری خواننده پاپ که به همراه همسرش شایلی به مشهد مقدس سفر کرده اند در صفحه شخصی اش در اینستاگرام چنین پستی منتشر کرده است. 

بنیامین بهادری و همسرش در حرم امام رضا

امشب تولد شش ماهگى این پسر کوچولوى ما و شب تولد حضرت عشقه. دیروز هم براى اولین بار رفته حرم امام رضا خلاصه نمى دونم این عزیز اون ور آبى چه روزى قشنگى داره که با اعتقاد و بى اعتقاد هرکسى از اطرافیان که مى خواد چند قطره آب بهش بده به خاطر دل من میگه: یا حسین

 

بارانا هم از اونجایى که مثل من شب زنده داره دو بار نزدیکاى سحر با من اومد حرم خیلى کیف کردیم.

ازدواج بنیامین بهادری و شایلی

واپسین روز از خرداد ماه سال 92 بود که بنیامین بهادری و همسرش در نیمه های شب در یکی از خروجی های اتوبان همت با خودروی دیگری تصادف کردند. تصادف شدیدی که موجب شد همسر بنیامین بهادری در دم جان خود را از دست بدهد اما بنیامین بهادری از این سانحه مرگبار جان سالم به در برد. 

این را هم بخوان :  نوشته بنیامین بهادری برای تولد همسرش

بنیامین بهادری و همسرش در حرم امام رضا

علیرغم اینکه بنیامین بهادری همیشه ادعا می کرد که علاقه شدیدی به همسر سابقش داشت، تنها دو سال پس از مرگ وی، خبر ازدواج مجددش را صفحه شخصی اش منتشر کرد. شایلی نام همسر جدید بنیامین بهادری است که در فیلم سینمایی «سلام بمبئی» با یکدیگر همبازی بوده اند. 

بنیامین بهادری در دومین سالگرد ازدواجش خبر به دنیا آمدن دومین فرزندش را منتشر کرد. گفتنی است بنیامین و همسرش برای به دنیا آمدن اولین فرزند مشترک شان به آمریکا سفر کرده بودند تا پسرشان اقامت ایالات متحده را نیز کسب کند. 

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *