کاندوم در بازار

آیا کاندوم در بازار کمیاب شده است؟

طبقات پایین جامعه، استفاده کمتری از کاندوم در مقایسه با طبقات اجتماعی و اقتصادی بالای جامعه دارند. در طبقات پایین تر جامعه، معمولاً یا از روشهای پیشگیری از بارداری استفاده نمی کنند یا استفاده از آمپولها و قرصهای هورمونی را به عنوان روش مناسب استفاده می کنند، که البته این روش برای زوجه (زن) که از داروی هورمونی برای پیشگیری از بارداری استفاده می کند، عوارض متعددی دارد. اکنون و با توجه به شرایط ارزی (دلار) و واردات جدید در کشور، این شائبه به وجود آمده است که کاندوم به عنوان بهترین روش پیشگیری از بارداری در بازار کمیاب شده است که شادابتور با مراجعه به مراکز مربوطه این موضوع را پیگیری نموده است.

کمیاب شدن کاندوم در بازار واقعیت یا شایعه

در مطلب مربوط به ایدز که از پربیننده ترین مطالب سایت شادابتور است برخی کاربران در مورد کمیاب شدن کاندوم در بازار ایران پرسیدند که باید بگوییم خوشبختانه طیف کامل و وسیع کاندوم در بازار یافت می شود. البته داروخانه ها معمولاً به دلایل مختلف، فقط یک یا دو مدل از کاندم را عرضه می کنند و ضمناً به لحاظ قیمتی کمی بالاتر از معمول این کالای حساس را عرضه می کنند، که در واقع حق فنی داروخانه و … از عوامل کلیدیِ این قیمت بالاتر است. اما فروشگاه های اینترنتی طیف وسیع و تنوع بسیار بالایی از کاندوم را با قیمتهای بهتری عرضه می کنند. فروشگاه رسمی کاندوم با آدرس کاندوم دات آی آر www.candom.ir به عنوان مرجعه رسمی فروش آنلاین کاندوم در ایران که بیش از 300 مدل کاندوم را عرضه می کند، نمونه واضحی از موجود بودن کاندوم در بازار است، زیرا تقریباً تمام مدل کاندومهایش در سایت موجود است.

کمیاب شدن کاندوم

کاندوم فقط برای پیشگیری از بارداری است ؟

جوامع توسعه یافته، کاندوم را تنها برای پیشگیری از بارداری و ممانعت از ورود مایع اسپرم مرد به داخل واژن زن استفاده نمی کنند، بلکه کاندوم می تواند برای درمان و رفع مشکل بسیاری از مشکلات جنسی نظیر زودانزالی و … نیز مورد استفاده قرار گیرد.

این را هم بخوان :  بهترین کاندوم در ایران چیست ؟

سوالات خود در مورد مشکلات جنسی در حین رابطۀ شرعی زناشویی را می توانید در ذیل همین مطلب بپرسید.

آیا کاندوم در بازار کمیاب شده است؟

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *