رونالدو

چرا رونالدو خالکوبی ندارد ؟

شاید برایتان جالب باشد در حالی که بسیاری از بازیکنان دنیا روی بدن خود خالکوبی یا همان تتو دارند و این امری رایج بین بازیکنان معروفِ دنیاست، کریستیانو رونالدو بازیکن 33 ساله پرتغالی باشگان رئال مادری بر روی بدن خود خالکوبی یا تتو ندارد ! در این مطلب از شادابتور به این سوال پاسخ می دهیم که «چرا رونالدو خالکوبی ندارد ؟ »

رونالدو خالکوبی ندارد

رونالدو که در زمین فوتبال بازیکنی بی رحم و خشن است، در دنیای بیرون دل رحم و مهربان است ! او چند سال پیش بر اثر یک اتفاق متوجه بیماری کودکی می شود که نیاز به پیوند مغز استخوان دارد و از همین روی اقدام به اهدای خون خود می کند. و از آن روز به طور منظم خون خود را اهدا می کند ! و نزدیکان رونالدو می گویند که او برای این که بتواند اهدای خون را ادامه دهد، دور تتو Tatto و خالکوبی را خط کشیده است.

ماجرای اهدای خون کریس از آنجا شروع شد که او فهمید پسر هم‌تیمی‌اش، کارلوس مارتینز، مبتلا به سرطان خون و محتاج خون و پیوند مغز استخوان است. همین مساله کافی بود تا رونالدو آستین بالا بزند و جزو اولین داوطلب‌های اهدای خون برای پسر هم‌تیمی خود شود. از آن به بعد هم کریس، برای کمک به نیازمندان سالی دو بار خون اهدا کرد و به همین دلیل هم به طور کلی دور تتو و خالکوبی را خط کشید.

این را هم بخوان :  ستاره های هالیوودی که زمانی شاگرد زرنگ بودن

تتو یا خالکوبی، می‌تواند شانس ابتلا به بیماری‌های عفونی پوستی و خونی مانند ایدز و هپاتیت را بالا ببرد و از آنجایی که این بیماری‌های عفونی می‌توانند تا چندین سال در بدن نهفته بمانند، افرادی که تتو و خالکوبی می‌کنند اجازه اهدای خون نخواهند داشت.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *