بهترین کاندوم در ایران چیست ؟

قبل از این که در مورد بهترین کاندوم در ایران بگوییم، می خواهم در مورد نحوه نوشتن و تلفظ کردن واژه کاندوم بگویم. واژه کاندوم را در انگلیسی به صورت Condom می نویسند و در فارسی به صورت صحیح کاندوم هست نه کاندم ! در واقع حرف واو را در میانۀ خود دارد اما به صورت ُ تلفظ می شود. بنابراین بهتر است که کاندوم بنویسیم نه کاندم ! اما اکنون نوبت به پاسخ دادن به یکی از مهمترین سوالات زن و شوهرها می رسیم ! بهترین کاندوم در ایران چیست ؟ که در ادامه به این سوال پاسخ داده ایم :

بهترین کاندوم در ایران را بشناسیم

برای این که بتوانیم به این سوال که بهترین کاندوم در ایران چیست پاسخ دهیم، ابتدا باید ببینیم چه کارکردهایی را برای کاندوم در نظر داریم تا بتوانیم بهترین کاندوم را به شما پیشنهاد کنیم.

کارکردهای کاندوم

  • پیشگیری از بارداری
  • جلوگیری از حساسیت
  • جلوگیری از بیماریهای قارچی
  • جلوگیری از انتقال برخی از بیماریهای مقاربتی
  • افزایش لذت مرد در رابطه جنسی به دلیل افزایش قدرت مرد
  • افزایش لذت در مرد در رابطه جنسی به دلیل افزایش طول رابطه جنسی
  • به ارگاسم رسیدن زوجه در رابطه جنسی با همسرش به دلیل افزایش طول رابطه جنسی
  • درمان مشکل زود انزالی به عنوان یکی از مشکلات و شکایات رایج زوج و زوجه در رابطه جنسی

حالا با این اهداف که اشاره کردیم، بهترین کاندوم، کاندومی است که مجموع این اهداف را بتواند به بهترین شکل برآورده سازد که در ادامه 4 پیشنهاد استثنایی برای این اهداف را برمیشماریم :

کاندوم ویبره دار گودلایف : این کاندوم که وارداتی می باشد تمامی ویژگی های مورد نظر یک کاندوم را به همراه یک ویژگی منحصر به فرد دارد، حلقۀ ویبراتور که در انتهای آلت قرار میگیرد و با ایجاد ویبره، توانایی و قدرت مرد را در ارتباط با همسرش به شدت افزایش می دهد، و تمامی کارکردهای یک کاندوم را به همراه دارد . (لینک اطلاعات بیشتر کاندوم ویبره خارجی)

کاندوم بزرگ کننده بونیتو : یکی از موضوعاتی که برای بسیاری از آقایان مهم است، اندازه آلت تناسلی می باشد، کاندوم بزرگ کننده بونیتو با استفاده از تکنولوژی و موادی که دارد، برای طول یک رابطۀ جنسی این ویژگی را برای مرد به همراه دارد. (لینک اطلاعات بیشتر کاندوم بزرگ کننده)

این را هم بخوان :  کدام داروخانه کاندوم فضایی دارد؟

کاندوم سفت کننده و تاخیری کاپوت : سفت بودن آلت تناسلی هم برای زوجه، مطلوبیت دارد و هم برای زوج. از این روی کاپوت به عنوان یکی از برندهای معتبر کاندوم در دنیا، محصولی را تحت عنوان سفت کننده به بازار روانه نموده است که همزمان کار افزایش طول رابطه جنسی را نیز با بهره گیری از مواد ویژه اش انجام می دهد. این کاندوم با طرح کرگردن توانسته محبوبیت بالایی را کسب کند. (اطلاعات بیشتر کاندوم سفت کننده و تاخیری کاپوت)

برای ارتباط با مرکز کاندوم ایران با شماره 09039119990 و یا www.candom.ir ارتباط بگیرید.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *