گران ترین ماشین عروس ایران

تصاویر ویژه از گران ترین ماشین عروس ایران

بسیاری از زوج های جوان در حالی که استطاعت خرید یک خودروی میان رده را هم ندارند، اما تلاش می کنند برای شب عروسی شان گران ترین و لوکس ترین خودرو های بازار را در ازای مبالغی هنگفت تنها برای یک شب کرایه کنند. به عبارتی می توان گفت انتخاب ماشین عروس برای بسیاری از زوج های جوان، انتخابی حیاتی است که به هیچ وجه حاضر نیستند به خودرو های معمولی موجود در بازار رضایت دهند. در ادامه تصاویر ویژه از گران ترین ماشین عروس ایران را مشاهده می کنید.

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که ذهن زوج های جوان را در مراسم عروسی به خود مشغول می کند، انتخاب ماشین عروس مناسب و در ادامه گل آرایی آن می باشد. مقوله ای هزینه بر، که تنها برای یک شب قابل استفاده است و فردای روز عروسی می بایستی تمامی آن گل ها را دور ریخت. به هر حال عده ای علاقه دارند هزینه قابل توجهی برای ماشین عروس پرداخت کنند. در همین راستا تصاویری از گران ترین ماشین عروس ایران را گردآوری کرده ایم. 

تصاویر ویژه از گران ترین ماشین عروس ایران

خودرو BMW I8 به عنوان گران ترین ماشین عروس در ایران 

تصاویر ویژه از گران ترین ماشین عروس ایران
گران ترین ماشین عروس ایران

گران ترین ماشین عروس ایران همان طور که در تصویر مشاهده می کنید خودرو BMW I8 است که قیمتی بالغ بر سه میلیارد تومان دارد. خودرو فوق از نوع هیبریدی است و علاوه بر بنزین، با نیروی برق نیز حرکت می کند. باتری BMW I8 توان طی مسافتی بالغ بر 80 کیلومتر را به ازای هر مرتبه شارژ باتری دارا می باشد. 

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *