راز پیر نشدن نیکی کریمی

تصاویر نیکی کریمی و راز پیر نشدن نیکی کریمی

نیکی کریمی از بازیگران تقریباً با سابقۀ سینمای ایران است، او که در دهه 60 وارد سینما شده است، در دهه 70 و 80 از سوپر استارهای بلامنازع سینمای ایران بوده است و در دهه 90 نیز از تکاپو و موفقیت باز نایستاده است و کماکان از موفق های سینمای ایران در بین بازیگران زن است، هر چند از موفقیت های چشمگیرش در دهه 80 و 70 کمتر است اما به هر حال، هنوز از استارهای سینما است. اما  یکی از سوالات کاربران که درباره نیکی کریمی زیاد مطرح می شود، راز پیر نشدن نیکی کریمی است. ما قبلاً در مطلب دیگری با عنوان « چرا نیکی کریمی پیر نمی شود » به این مطلب پرداختیم، اما اینجا می خواهیم نکاتی دیگر از راز پیر نشدن نیکی کریمی را بگوییم.

راز پیر نشدن نیکی کریمی چیست ؟

جوان ماندن برخی از بازیگران و ستاره های سینمای ایران، گاهی باعث می‌شود که نتوانید سن و سالشان را از روی چهره آنها  به درستی حدس بزنید. حتی گاهی باور نمی‌کنید بازیگری که در نقش یک دختر جوان بازی می‌کند، سال‌هاست از دوران جوانی فاصله گرفته اما چهره‌اش این را نشان نمی‌دهد. جوان ماندن برخی از هنرپیشگان معروف ربطی به فتوشاپ و تکنیک‌های جراحی ندارد؛ آنها رازهایی دارند که شما نمی‌دانید. اگر دوست دارید شما هم زیبا و جوان بمانید با این گزارش همراه شوید تا راز جوانی نیکی کریمی این بازیگر خوش چهره سینمای ایران را برای شما فاش کنیم.

راز نیکی کریمی

جزییاتی جذاب از جوان ماندن نیکی کریمی

همان طور که در ابتدای این مطلب از شادابتور اشاره کردیم، یکی از بازیگران بسیار محبوب که البته بسیار هم جوان به نظر می‌رسد نیکی کریمی است. نیکی کریمی برای سلامتی خود ارزش زیادی قائل است و از هرچه که برای سلامتی‌اش خطر داشته باشد دوری می‌کند. نیکی کریمی بر این باور است که تغذیه سالم از فاکتورهای مهم سلامتی است؛ بنابراین سعی می‌کند سالم‌ترین تغذیه را داشته باشد. غیر از سلامت تغذیه، به متعادل بودن آن هم اهمیت می‌دهد و از پرخوری اجتناب می‌کند. ورزش و پیاده‌روی از دیگر اقدامات او برای جلوگیری از پیری است؛ می‌توانید به پیاده‌روی، تمرینات مربوط به بدنسازی و فیتنس را هم اضافه کنید. او خواب مناسب را ازجمله عوامل جوانی خود می‌داند و فکر می کند که خواب مناسب می‌تواند در شادابی و داشتن انرژی مناسب بسیار تاثیرگذار باشد.

راز پیر نشدن نیکی کریمی

همه اینها از یک سو، مراقبت‌های پوستی و استفاده درست از لوازم آرایش از سوی دیگر می‌تواند بسته زیبایی و جوانی خانم بازیگر را تکمیل کند. او اگر چه برای بازی در نقش‌های مختلف به هرحال باید میک آپ یا گریم داشته باشد، اما به گفته خودش گاهی از روش‌های پاکسازی برای تقویت پوست و همچنین از کرم‌های مناسب پوست خود استفاده می‌کند و به هر محصولی با هر کیفیتی اعتماد نمی‌کند. به‌هرحال نقش موسیقی، فعالیت‌های هنری، سفر، آرامش و. . . را هم نمی‌توان در جوانی این بازیگر و کارگردان 44 ساله نادیده گرفت.

If there are secrets about Niki Karimi’s young face & body even after 45 years, what are those secrets.

لطفاً نظرات خودتون در مورد موضوع پیر نشدن نیکی کریمی و علت پیر نشدن او را برای ما کامنت کنید

این را هم بخوان :  مدل کت و شلوار مردانه

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *